Jaimy is mega aardig, voelde me onwijs op mijn gemak. Ik kom zeker terug!
Wat een fijne en plezierige ervaring. Er is tijd voor een praatje en daarbij super vakkundig geholpen.
Ik werd vriendelijk ontvangen door Jaimi. De salon is klein maar en gezellig. Er werd tijd genomen om alle eelt en likdoorns te verwijderen.
Er is een ruime keuze aan verschillende behandelingen.
Ik kom zeker terug.
Groet van Joyce
Fijne pedicurebehandeling gehad vandaag. Voeten zien er weer keurig uit om in slippers te kunnen vertonen.
Bedankt!
Gewoon goed!
Jaimy is een super gezellige en grappige meid! Ze stelt je goed op je gemak en denkt goed met je mee
Gisteren voor het eerst voor een pedicure geweest, prima bevallen en ga zeker nog een keer. Mijn voeten zien er weer top uit.
Janneke
Ik was aangenaam verrast. Zeer vakkundig en ook nog super gezellig. Ik kom zeker terug!