5.0
gebaseerd op 43 reviews
Milou - 6 dagen geleden
Marian - 7 dagen geleden

Jaimy is mega aardig, voelde me onwijs op mijn gemak. Ik kom zeker terug!

Lobke - ongeveer een maand geleden

Wat een fijne en plezierige ervaring. Er is tijd voor een praatje en daarbij super vakkundig geholpen.

Melanie - ongeveer een maand geleden

Ik werd vriendelijk ontvangen door Jaimi. De salon is klein maar en gezellig. Er werd tijd genomen om alle eelt en likdoorns te verwijderen.
Er is een ruime keuze aan verschillende behandelingen.
Ik kom zeker terug.
Groet van Joyce

Joyce - ongeveer een maand geleden

Fijne pedicurebehandeling gehad vandaag. Voeten zien er weer keurig uit om in slippers te kunnen vertonen.
Bedankt!

Merel - ongeveer 2 maanden geleden

Gewoon goed!

Ben - 2 maanden geleden

Jaimy is een super gezellige en grappige meid! Ze stelt je goed op je gemak en denkt goed met je mee

Wendy - 2 maanden geleden

Gisteren voor het eerst voor een pedicure geweest, prima bevallen en ga zeker nog een keer. Mijn voeten zien er weer top uit.

Janneke

J. - 2 maanden geleden

Ik was aangenaam verrast. Zeer vakkundig en ook nog super gezellig. Ik kom zeker terug!

Jenny - 3 maanden geleden